Kezdőlap » Facebook hirdetéskezelés

Facebook hirdetéskezelés

Ma már egy vállalkozásnak aktívan jelen lenni az online közösségi felületeken – Facebook, Instagram, Youtube, TikTok stb. – “alapkövetelmény”, de az hogy “ott lenni” már kevés.

Facebook üzleti oldalt üzemeltetni, azaz posztolni rajta és elérni így az áhított ideális ügyfélkört ma már kevésbé hatékony módszer.

Facebook hirdetéskezelés nélkül nagyon minimális ezen posztok elérése, azaz kevésbé “mutogatja” a Facebook.

Előbb vagy utóbb eljön az a pillanat, hogy ha új követőket, ügyfeleket, több vásárlót, eredményt szeretnék elérni, akkor bizony az online hirdetéseket is be kell vetnünk az online marketingstratégiánk kiegészítéseként.

Mi az a Facebook hirdetés?

Az online hirdetések több fajtáját indíthatjuk el különböző közösségi felületeinken. Egyik ilyen felület a Facebook vállalkozáskezelőn belül a hirdetéskezelőben indított Facebook hirdetések.

facebook-hirdeteskezeles-valoczi-karoly-sikerosveny-2

Ezek az online hirdetések lehetnek:

  • márka hirdetések,
  • forgalomnövelő hirdetések,
  • érdeklődő szerző hirdetések,
  • shopping hirdetések,
  • remarketing hirdetések stb.

Miért jó a Facebook hirdetni?

Egyik nagy előnye a Facebook hirdetéseknek, hogy könnyen elérhetjük az ideális célközönségünket, azaz akiket szeretnénk megszólítani az online hirdetésünkkel.

A Facebook használókat nagyon részletesen nyomon követi a rendszer: rögzíti hogy hol járnak, milyen csoportokban vannak benne, milyen témájú posztokat posztolnak, Facebook videókat nézek meg, így rengeteg adat áll a rendelkezésére, hogy pontosan meg tudja határozni az elérni kívánt célközönséget a hatékony online hirdetés érdekében.

A tűpontos célzás mellett az online Facebook hirdetések eredményei is könnyen nyomonkövethetők elemezhetők a Facebook saját vállalkozáskezelőjében, azon felül, hogy ezen a felületen a Facebook hirdetéskezelés is könnyen megoldható.

facebook-hirdeteskezeles-valoczi-karoly-sikerosveny-3
facebook-hirdeteskezeles-valoczi-karoly-sikerosveny-4

Mikor érdemes használni Facebook hirdetést?

  • ha márkát építesz, ha a vállalkozásod ismertségét szeretnéd növelni,
  • a szolgáltatásaidat reklámozni,
  • ha az aktuális kampányodat szeretnéd hirdetni,
  • a weboldalad forgalmát akarod fellendíteni,
  • a webshopod forgalmát szeretnéd növelni,
  • a termékeidet a Facebook shopban értékesíteni,
  • az Instagramon, Messengerben szeretnéd elérni az érdeklődőidet, leendő vásárlóidat,
  • új munkatársat keresel, azaz álláshirdetést indítanál stb.

Mi szükséges a sikeres Facebook hirdetéshez?

Az online hirdetések indításához és kezeléséhez szükséges a személyes Facebook profilunkhoz kapcsolt üzleti Facebook vállalkozáskezelő, melyhez kapcsolható a Facebook hirdetéskezelő.

Hogyan zajlik a Facebook hirdetéskezelés?

  1. Első lépésben mindenképp választ kell adni három kérdésre: Kinek? Mit? és Hogyan? azaz készíteni legalább vázlatosan egy hirdetési stratégiát, azaz egyszerűen meghatározni, hogy mi a célja a Facebook indított hirdetésednek.
  2. Következő lépés, hogy az előzőekben a kinek kérdés alapján meghatározott célközönséget elkészítsük a Facebook hirdetéskezelőjében is.
  3. Ezután kerülnek elkészítésre a hirdetés kreatívjai, majd a hirdetések indítása.
  4. Ne feledkezzünk meg a marketing mérésről, így mindenképp legyenek elhelyezve a megfelelő helyeken a Facebook mérőkódok, és pixel.
  5. A Facebook hirdetéseid sikerének elősegítéséhez nagyon fontos az is, hogy az indított hirdetések “gondozva” legyenek, azaz a Facebook hirdetéskezelés egy folyamatos online marketing feladat.

Az online hirdetések hatékonyságát segíti a Facebook marketing kampányok tervezése mellett, az online marketing tervezés, egy WordPress weboldal szakszerű elkészítése, a SEO keresőoptimalizálás, rendszeres hírlevelek küldése az érdeklődőinknek, azaz a leendő vásárlóinknak.

Ajánlatkérés Facebook hirdetéskezelésre

Vélemények a Facebook hirdetéskezelés munkánkról

valoczi-karoly-online-marketing-szakerto

Sikerösvény online marketing ügynökség

A megoldást kínáljuk neked az “online marketing útvesztőjében”.

A Sikerösvény online marketing ügynökség segítségével vállalkozóként az összes online marketing feladatod elkészül!
Végre minden hatékonyan működik, ami a profi online jelenlétedhez szükséges: az online marketingstratégia tervezésétől a weboldal kialakításán keresztül, egészen a profitot termelő értékesítési folyamatok online kivitelezéséig.

Támogatásunkkal a vállalkozásod gyomorgörcs és pánikroham helyett végre a nyugalmat és a bőséget hozza el az életedbe. A soha véget nem érő feladatlista és az általa okozott stressz megszűnik, végre helyreáll a munka és a magánéleted egyensúlya.

Válóczi Károly a kisvállalkozások online marketing szakértője, a céltudatos vállalkozó nők online marketing mentora

Scroll to Top