Kezdőlap » Közösségi média használatának előnyei
kozossegi-media-hasznalatanak-elonyei-valoczi-karoly-sikerosveny-online-marketing-ugynokseg

Közösségi média használatának előnyei

A platformok segítségével a cégek közvetlenül elérhetik és kommunikálhatnak az érdeklődőikkel. Egy aktív, tartalommal megtöltött közösségi média oldal a vállalkozás célközönsége számára vonzó és bizalomépítő lehet. Érdemes több felületen is jelen lenni, az ott jelen lévő célcsoporthoz igazítani a kommunikációt.

A közösségi média használatának számos előnye közül néhány:

  • brand építés,
  • versenyelőny,
  • „könnyebb” és hatékonyabb célközönség elérés stb.

Legnépszerűbb közösségi média oldalak

Nézzünk meg most röviden a legnépszerűbb social media platformok közül párat:

  1. Facebook
  2. Instagram
  3. LinkedIn
  4. TikTok
  5. Pinterest
  6. Youtube

1. Facebook

Magyarországon a legelterjedtebb közösségi média felület. Remekül használható márka építésére, új ügyfelek szerzésére, ügyfelekkel való kapcsolattartásra és célzott hirdetések indítására.

A Facebook által üzemeltetett felület. Vizuálisan, képek, videók használatával történik a kommunikáció a követőkkel, potenciális ügyfelekkel. A platformon indított hirdetésekkel, a Facebookhoz hasonlóan a vállalkozás célközönségét pontosan meg lehet célozni.

3. LinkedIn

A LinekdIn egy szakmai portál, ami elsősorban cégek számára hasznos. A felhasználók könnyedén építhetik a kapcsolataikat, szakmai tartalmakat oszthatnak meg egymással. A platform márkaépítésre is kiválóan alkalmazható.

4. TikTok

5. Pinterest

Vizuális tartalmak megosztására fókuszáló platform. Termék képek vagy egyéb képanyagok megosztásával rengeteg új ügyfélhez van lehetőség eljutni.

6. Youtube

A Youtube videós tartalmak megosztására specializálódott közösségi oldal. Videós tartalmak feltöltésével számos új ügyfél szerezhető, a régi ügyfelekkel az elköteleződés növelhető. Ezen kívül a Youtube-on történő hirdetésekkel célzottan megszólítható a potenciális közönség.

A Sikerösvény hogyan segítheti a közösségi média jelenlétedet?

Social media audit

A közös munka megkezdése előtt szükség van a marketingstratégia kialakítására, melyben nulladik lépésként összegyűjtjük és elemezzük a céges közösségi média profiljaidat (közönség, tevékenységek-aktivitás).

Tartalomstartégia készítése

A tartalomstratégiád elkészítése az egyik legfontosabb pontja a social media markatingednek. A vállalkozásod profiljába illő, a célcsoportnak célzott értékes tartalom gyártása bizalomépítő, ami növelheti a meglévő vásárlók elkötelezettségét is.

Kreatív tartalomgyártás – posztolás

A kreatív anyagaid tartalmát közösen összeállítjuk, és időzítjük a közösségi média felületeiden.

Ajánlatkéréshez az alábbi űrlapot töltsd ki!