Kezdőlap » Mire figyelj a weboldaladnál és miért? Praktikus tippek a weboldalad főoldalához

Mire figyelj a weboldaladnál és miért? Praktikus tippek a weboldalad főoldalához

Általában a weboldalad főoldala a honlapod egyik leggyakrabban látogatott oldala. Éppen ezért, különösen figyelj oda arra, hogy mi szerepel rajta! Mert akár a keresőből vagy a közösségi médiából is érkezhet ide sok látogatód, akik kíváncsian azt figyelik, miről is szól pontosan és mit is kapnak valójában az oldalon.

Emellett a következőre nagyon figyelj: az emberek ma már hamar akarnak információhoz jutni, mert egyrészt felgyorsult a világunk, másrészt pedig temérdek információt (reklámot, marketingüzenetet) szükséges feldolgoznunk mindannyiunknak. Így csak a legfontosabbakra, leginkább hozzánk szólóakra figyelünk.

Ezért a honlapod főoldala a legfontosabb információkat kell, hogy tartalmazza a látogatóid számára. Ez pedig röviden összefoglalva annyi: „Mit kapok ezen az oldalon és milyen hasznom lesz nekem ebből?“

Most megismered, hogyan legyen a honlapod főoldala felépítésében is hatékony, a szövegezését is figyelembe véve!

A főoldalad felépítése lépésről lépésre

Amire mindenképpen törekedj, hogy rövid és lényegretörő legyél a weboldalad főoldalánál. Nem kellenek regények, hosszú sorok arról, milyen régóta vagy a piacon. Mert szinte mindenki ezt csinálja. Te legyél más és csináld jobban! J Szóljon a weboldalad a látogatóról, hogy garantáltan megszólítsd őt!

A következőkben egy általam is gyakran használt sorrendet látsz. Ezt persze tetszés szerint bővítheted, variálhatod.

1. A főoldalad általában egy fejléccel indul, amiből már szükséges kiderülnie egy olyan látogató számára, aki nem ismer, hogy miről is szól a weboldal.

Itt legyél egészen konkrét és kézzelfoghatóan írd le, mi az, amit kínálsz. Ez persze nem elég, mert a száraz tények mellé szükséges hozzátenni, mit ad az érdeklődődnek ez a dolog, hogyan lesz az ő élete ettől jobb.

A legjobb pedig, ha a fejlécnél már rögtön szerepel gomb, amivel hozzá lehet jutni a termékedhez, szolgáltatásodhoz – akár valamilyen ingyenes kivonatához, részéhez.

2. Ezután sorold fel a leggyakoribb problémákat, kérdéseket, amik felmerülnek a te területeden. Fontos: ehhez szükséges ismerned az érdeklődőidet, vásárlóidat!
3. A következő részben térj ki arra, mi a megoldás – a te terméked, szolgáltatásod, amit kínálsz a látogatóidnak. Sorold fel a legfontosabb előnyöket is, mivel lesz gazdagabb az, aki nálad vásárol!
4. Természetesen emellett az is fontos, hogy megmutasd magad, hogy lássák, ki is áll a vállalkozás mögött. Így növelni tudod a szimpátiát és a bizalmat, hogy minél többen téged, a te vállalkozásodat válasszák.
5. Ezen kívül ha van bármiféle garanciád, szintén mutasd be. Tudod: te ismered a leginkább a vállalkozásodat, az érdeklődőid még nem. Pontosan ezért mondd el, beszélj róla, ismertesd meg velük, például a garanciáidat is.
6. Amivel még emelni tudod a bizalmat és a vásárlási kedvet, az az, ha bemutatod a sikeres ügyfeleidet, röviden. Akár értékelésekkel a közösségi médiából, a keresőből, vagy videós, esetleg szöveges ajánlások formájában. Így azt érzik majd, hogy mivel másoknak is segítettél hasonló helyzetben, ezért nekik is fogsz tudni segíteni.
7. Amennyiben van blogod, vagy blogcikkeid, szintén szerepeltesd a főoldaladon! Ezáltal emelni tudod a szakértői státuszodat, azaz hogy valódi, hiteles szakértőként tekintenek majd rád azok is, akik most hallanak rólad életükben először.
8. A további közösségi média oldaladat is tedd ki nyugodtan, illetve szánhatsz egy részt arra is, hogy megmutasd az ingyenes anyagodat, amire feliratkozhatnak az érdeklődőid.
9. Végül pedig, a láblécet is vedd figyelembe. Itt szerepeljenek a kötelező aloldalak, emellett pedig az elérhetőségeid, és a keresőoptimalizálási szempontból fontos kulcsszavaid.

Természetesen egyedül is beelvághatsz a fenti pontok alapján a weboldalad főoldalának összeállításához, esetleg újrarendezéséhez.

De mit szólnál, ha ezt profi segítséggel karöltve tudnád megtenni? Ráadásul úgy, hogy rengeteg időd szabadulna fel, amit a vállalkozásodra tudnál fordítani?

A Sikerösvény pontosan ebben segít Neked, hogy vállalkozóként a legfontosabb dolgaiddal tudj haladni, például ügyfelekkel lehess, miközben a cégedet egy profi weboldal képviseli az interneten!

Mit kell ehhez tenned?

Csak kérd a 30 perces konzultációt és megismered, hogyan tud átalakulni a weboldalad főoldala, hogy valóban eredményeket is hozzon a vállalkozásod számára!

valoczi-karoly-online-marketing-szakerto

A megoldást kínálom neked az „online marketing tengerében”. Segítségemmel vállalkozóként az összes online marketing feladatod megoldott lesz! Ezek a feladatok garantáltan szakszerűen, időre elkészülnek: a weboldal kialakításán keresztül, egészen a profitot termelő értékesítési folyamatokig. Támogatásommal a vállalkozásod gördülékenyebbé és növekvővé válik, egyre több profitot termelve. Megszűnnek a felhalmozódó megoldatlan feladataid, és ezek által okozott stressz, így a munka és a magánéleted egyensúlyba kerül.

Válóczi Károly – az online megjelenés specialistája