Weboldal készítés 1×1 – tippek a tökéletes Rólunk oldalhoz
Weboldal készítés közben könnyen elkövethetjük azt a hibát, hogy csak a honlap dizájnjára összpontosítjuk a figyelmünk nagy részét, pedig a valóság az, hogy a célközönségünk számára a lenyűgöző tartalom az, amitől vonzóvá fog válni egy céges weboldal.
A céges honlap Rólunk oldala egy tökéletes hely lehet arra, hogy megossza a vállalkozás a nagyvilággal a küldetését, jövőképét, értékeit és csapatáról információkat. Egy ilyen oldalt a WordPress weboldal fejlesztés közben viszonylag könnyű létrehozni.
Ennek a bejegyzésnek a végére meg fogod tudni, hogy mi a bevált gyakorlata egy kiváló Rólunk weboldal elkészítésének, melynek segítségével meg tudod osztani a céged iránt érdeklődőkkel, hogy hol van most és hová tart a vállalkozásod.
Mitől lesz jó a céges weboldal Rólunk oldala?
Egy figyelemreméltó Rólunk oldal bepillantást enged a látogatónak abba, hogy milyen lehet a vállalkozásoddal együtt dolgozni, vagy épp szolgáltatást igénybe venni, vásárolni. Felvehetsz az oldal tartalmába személyes történeteket, céges eseményekről beszámolókat, fotókat, amelyek megfelelően fogják majd közvetíteni, prezentálni a vállalkozásod egyedi történetét, egyben bizalmat is építve.
Nézzük most lépésről lépésre, hogy hogyan hozhatod létre a vállalkozásod honlapjának Rólunk oldalát.
A Rólunk weboldal készítés lépései
Nehéz egyetlen mindenre kiterjedő általános sablont létrehozni az oldal létrehozására, nagyon sokféleképpen felépítve mesélheted, írhatod le a céged történetét. A jó hír azonban az, hogy van néhány jól bevált lépés a kezdéshez.
1. Készítsd el a céged küldetésnyilatkozatát
A Rólunk oldal átfogóbb lehet és lesz is, mint egyetlen küldetésnyilatkozat, de ahhoz, hogy az embereket magához vonzza, röviden meg kell határoznod a vállalkozásod iparággal kapcsolatos céljait. Ezekre az információkra jóval azután is emlékezni fognak az olvasóid, miután elhagyják a webhelyed.
2. Vázold fel a vállalkozásod történetét, hogyan fejlődött a céged
Minden vállalkozásnak megvan a maga története. Még ha indulót is vezetsz – lehet, hogy nincs hosszú múltja és növekedni is csak nemrég kezdett – jó érzés beszélni arról, hogyan jutott el oda, ahol most van.
Nem szégyen beismerni a kezdeti kudarcokat, hogy idővel hogyan változott például a gondolkodásmódod, az üzleti stratégiád.
Használd ezeket a pillanatokat arra, hogy megmutasd az embereknek, hogy mindig készen állsz a változásra, és az iparág igényeihez való alkalmazkodásra.
3. Mesélj az „AHA!” pillanatról
Minden jó cég egy ötletre épül, amit a jelenlegi piac még nem kínál. Mi volt ez az ötleted? Biztos hirtelen egyszer csak beugrott az “AHA!”pillanat amikor azt mondtad, hogy ez az amivel szeretnél foglalkozni. Használd ezt az „Aha!” pillanatot, mint meghatározó pontot, amikor mesélsz a céged történetéről. Milyen kihívásokkal kellett szembenéznie a céged fejlesztése során? Hogyan alakította ki ez a kihívás vagy felfedezés azt, amilyen ma vagy?
4. Magyarázd el, hogy kiket szolgálsz
Bármennyire is szeretnél minél több látogatót a Rólunk oldalon, nem fogsz mindegyikkel üzletet kötni, mert nem mindegyik az ideális ügyfeled. Ezért az oldal tartalmában világosan le kell írnod, hogy kiknek tud segíteni a céged.
5. Magyarázd el, hogy mit kínálsz a célközönségednek
Azonkívül, hogy elmagyarázod, hogy kiket szolgálsz, világossá kell tenned azt is, hogy miben, hogyan segíti a vállalkozásod őket az igényeik és céljaik teljesítésében.
Ráadásul, ha egy-két mondatban érthetően leírod a potenciális ügyfeleknek, hogy pontosan mit fognak kapni, akkor hosszabb ideig maradhatnak a webhelyen, és felkeltheted a további érdeklődésüket is, építed a bizalmat.
6. Írj példákat a sikeresen kiszolgált ügyfeleidről, azok élményeiről
Vannak hűséges ügyfeleid? Használd a Rólunk oldalt arra, hogy tudasd a világgal, hogy ki bíznak már a munkádban. Ennek bemutatásának nagyszerű módja egy esettanulmány .
A vállalatod múltbeli sikereinek ismerete befolyásolhatja a leendő ügyfeleid vásárlási döntéseit, mert képesek lesznek a korábbi vásárlóid sikerébe képzelni saját sikereiket.
7. Ismertesd a vállalkozásod értékeit
Az ügyfelek azt akarják, hogy emberként kezeljék őket. Ahhoz, hogy ez megtörténjen, érezniük kell, hogy emberi lények szolgálják őket. A Rólunk oldal befejezésekor írd le, hogy ki vagy kik dolgoznak a háttérben, és nekik mik a személyes értékeik.
Milyen a céged kultúrája?
Milyen nagyobb életkép irányítja a vállalkozásodat?
Építs Te is bizalmat a céges weboldalad Rólunk oldalával!
Segítségre van szükséged?
A megoldást kínáljuk neked az “online marketing útvesztőjében”.
A Sikerösvény online marketing ügynökség segítségével vállalkozóként az összes online marketing feladatod elkészül!
Végre minden hatékonyan működik, ami a profi online jelenlétedhez szükséges: az online marketingstratégia tervezésétől a weboldal kialakításán keresztül, Facebook hirdetéskezelésig, Google Ads hirdetéskezelésig.
Válóczi Károly a kisvállalkozások online marketing szakértője