WooCommerce összekapcsolása Facebook shoppal
A közösségi médián keresztüli termékreklámozás és értékesítés ma már szinte minden online értékesítéssel foglalkozó vállalkozás számára ajánlott, ha jelentősebb sikereket akar elérni. Ennek egyik megkerülhetetlen szereplője a Facebook, és a hozzá tartozó saját oldalán elérhető shopja. Ha rendelkezel WooCommerce webáruházzal vagy ha hamarosan akarsz indítani egyet, akkor jó ha tudod, hogy a WooCommerce összekapcsolása Facebook shoppal ingyenesen a rendelkezésedre áll. A teljes webáruházad tartalmát megjelenítheted a Facebook céges oldalad felületén, így elérve még több potenciális vásárlót.
Mi az a Facebook shop?
A Facebook shop egy olyan a Facebook céges oldaladhoz kapcsolható felület, amely lehetővé teszi a vállalkozásod számára, hogy ott online áruházat hozz létre. Így a termékeidet, szolgáltatásaidat a Facebookon valamint az Instagramon keresztül értékesítheted. Létrehozhatsz egy katalógust a Facebook shopon belül, melyben meghatározhatod, mely termékeket kívánod megjelentetni a webáruházadból. Mindezek mellett személyre szabhatod a shop megjelenését, hogy a lehető legjobban illeszkedjen a vállalkozásod arculatához. A szokványos Facebook hírfolyambeli reklámokon túl arra is van mód, hogy Facebook és Instagram keresztül is promotáld a termékeidet.
A Facebook shop teljesen ingyenes és WordPress pluginnal összekapcsolható a WooCommerce webáruházaddal.
Miért előnyös a WooCommerce összekapcsolása Facebook shoppal?
A Facebook shop használata számos előnnyel jár. Többek között csak az itt elérhető vásárlók megszólítása, a könnyített vásárlási folyamat kínálása és a Facebook felé tanúsított bizalom miatt visszatérő, hűséges vevői csoport kialakítása. De ez még nem minden.
A WooCommerce áruház összekapcsolása Facebook shoppal egyéb előnyökkel is járhat, például:
- A Facebook hatalmas méretű közössége a termékeidhez korlátlanul hozzáfér.
- Erős bizalmi kapcsolat alakulhat ki az ügyfelekkel.
- A vásárlási szokások monitorozásával olyan adatokat gyűjthetsz, amelyekkel új üzleti stratégiákat vethetsz be.
- A termékkatalóguson keresztül feltöltheted a WooCommerce áruházadban lévő összes termékedet leírással együtt. A termékeid láthatósága kiszélesedik.
- Felhasználói oldalról roppant kényelmes, hogy mindent egyetlen alkalmazásban érhetnek el.
- A Facebook shop használata közben a kereskedelmi menedzsere lehetővé teszi számodra az értékesítési adatok napi szintű nyomon követését, elemezhetővé válik az előrehaladás mértéke, amihez igazíthatod a jövőbeni céges céljaidat.
Közösségi felületből a komplex rendszerig
A Facebookot eredetileg közösségi kapcsolattartásra szánták, de pár év leforgása alatt kinőte magát egy nagyon komplex felületté, amit például a vállalkozások használhatnak új ügyfelek szerzésére, a velük való folyamatos kommunikációra.
A Facebook a közelmúltban 28,6 milliárd dolláros bevételt generált a piacterén, ami jól mutatja, hogy mekkora szerepe van az online értékesítésben.
A Facebook piacteret szinte számtalan e-kereskedelmi céges oldal árasztja el, ezért felvetődhet benned a jogos aggodalom, hogy ekkora zajban hogyan is fognak rád találni az ügyfelek. Nos, ettől nem kell félned, mert ha megfelelően konfigurálod az üzleti oldaladat, akkor az ügyfélszerzésben hatékony partnered lesz a Facebook algoritmusa. Segít megtalálni őket, főleg ha fizetett hirdetést is bevetsz a siker érdekében.
Konklúzió
Abból, ha a WooCommerce webáruházad hozzákapcsolod a Facebook shophoz csak előnyöd származhat. Vannak felhasználók, akik számára a Facebook egyet jelent az internettel. Így érthető miért is olyan fontos egy vállalkozás számára az ottani jelenlét. Új potenciális vásárlókat szerezhetsz, a meglévő ügyfeleid beléd vetett bizalmát növelheted, ahogyan a felhasználói élményüket is.
A terméked Facebook shopba történő szinkronizálása, az ott történő értékesítése hatékonyan kiegészítheti a meglévő WooCommerce webáruházad forgalmát.
Hogy Mi az a WooCommerce webáruház? Kattints és olvass róla bővebben!
Vannak felhasználók, akik számára a Facebook egyet jelent az internettel. Így érthető miért is olyan fontos egy vállalkozás számára az ottani jelenlét. Egy Facebook shoppal új potenciális vásárlókat szerezhetsz, a meglévő ügyfeleid beléd vetett bizalmát növelheted, ahogyan a felhasználói élményüket is.
A Facebook shop egy olyan a Facebook céges oldaladhoz kapcsolható felület, amely lehetővé teszi a vállalkozásod számára, hogy ott online áruházat hozz létre. Így a termékeidet, szolgáltatásaidat a Facebookon valamint az Instagramon keresztül értékesítheted.